piątek, 26 czerwca 2015

Holiday inspiration

I tak oto zakończył się kolejny rok szkolny. 
Po rozdaniu świadectw nastąpiły wyczekiwane przez nas, przez praktycznie 10 miesięcy - wakacje!  
Koniec z martwieniem się o oceny, koniec z nauką i wstawaniem bardzo wcześnie!  
Przed nami dwa miesiące słodkiego lenistwa  
Trzeba naładować się pozytywnie i wykorzystać je jak najlepiej, dlatego przygotowałam dla Was kilka inspiracji wakacyjnych! :)



















Jakie macie plany na wakacje? Piszcie śmiało :)

36 komentarzy:

  1. Zdjęcie outfitu jest mega *.* Co do planów wakacyjnych- spotkania ze znajomymi ze szkoły i bliskimi <3
    /K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainspirowałam się :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mnie zainspirowałaś aaaa WAKACJE !!! <333 Mam dużo planów w lipcu Zakopane. :)
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :) http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne inspiracje :) kocham lato ^^
    na razie nie mam za wiele planów, chcę by wakacje
    były spontaniczne :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspirację. Ja niestety nie mam jak na razie żadnych planów, ale chce je wykorzystać w 100%. :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje. Mam zamiar w najbliższym czasie wyjechać w góry.
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wkońcu relaks
    Zapraszam do mnie na nowy post i bardzo proszę o wypełnienie ankiety. Buziaki :* 16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne wakacyjne inspiracje. Planuję wyjechać na trochę za granicę.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe gdzie mnie wywieje w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. So much inspiration here :) Love it :)


    I am following you via gfc, hope you can follow me back :)
    Visit me: Kapege life moments :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne obrazki. Ja właśnie skończyłam technikum turystyczne, też Warszawa. :))

    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne inspiracje w wakacyjnym klimacie :) ja w tym roku wakacje spędzam w domu :) life-by-katee.blogspot.com ~ zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Baw się! Ja oczekuje urlopu :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wyjeżdżam na obóz do Włoch :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje plany na wakacje to 2 miesiące bycia wolontariuszką i sanitariuszką na meczach :) Jestem chyba jedną z nielicznych osób,która nie czekała z utęsknieniem na wakacje,chociaż zapowiadają się całkiem ciekawie :) Świetne inspiracje. Pozdrawiam cieplutko http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super inspiracje :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne inspiracje, od razu nadają taki wakacyjny klimacik :*

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne inspiracje!


    Obserwuję!
    Za komentarz do dwóch najnowszych postów odwdzięczam się czterema komentarzami o obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam + klikam w bannery, jeśli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne inspiracje :)
    Pozdrawiam:*
    Nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia inspiracyjne ;)


    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na razie planów wyjazdowych nie mam na wakacje, ale chce po prostu spędzać je aktywnie rozwijając pasje. :)
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jadę na obóz harcerski i do Chorwacji!
    Cudowny blog.
    Pozdrawiam i zapraszam: http://agata-adamek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny post, ciekawe zdjęcia. Nie pozostaje nic innego jak tylko cieszyć się wakacjami! :)

    http://fiind-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ja spędzam je z chłopakiem
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega inspirująco <3
    Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem :)
    Zapraszam do mnie <3
    reveliohomenum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawie napisane, bardzo mi się tu podoba, więc będę wpadać częściej! :)

    Zapraszam na giveway z firmą SheIn na moim blogu,
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne inspiracje!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  28. świetne inspiracje. :)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne inspiracje :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. jesteś bardzo piękną dziewczyną , uśmiechaj się częściej pozdrawiam cieplutko :*
    http://www.carolinestylefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne inspiracje ♥
    Ja prawie całe wakacje w domku :)

    Pozdrawiam, http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Milej zabawy!! :)
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne inspiracje *.*
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Patrząc na Twoje wakacyjnie inspiracje zatęskniłam za ciepłem, na które tak strasznie narzekałam :(
    Lato wróć!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Są one dla mnie ogromną motywacją do dalszego działania! :)