poniedziałek, 2 lutego 2015

Gdzie jesteś, zimo?

Uwielbiam zimę. Całą okolicę pokrywa puszysty, biały puch... Wszędzie pozostałości po świętach w postaci kolorowych lampek... Ludzie ubrani na cebulkę z czerwonymi od zimna nosami... Cieplutkie i urocze sweterki goszczące na sklepowych półkach...Wieczory spędzane pod kocem z ulubioną książką oraz gorącą herbatą. Oj tak, to zdecydowanie mój klimat. Jednak tegoroczna zimna jest dla mnie ogromnym rozczarowaniem! Śniegu tyle co nic, wszystko dookoła pozbawione koloru, zwyczajnie szare. Przeraźliwe zimno nawet największego miłośnika spacerów potrafi odstraszyć. Ferie dobiegły końca, koniec spania do południa, koniec beztroskiego lenistwa.
 Pozostaje odliczać dni do następnej przerwy świątecznej! :)










A jak u Was z feriami? Dzisiaj je zaczęliście czy może skończyły się jak mi? 
A może jeszcze musicie poczekać? :)

11 komentarzy:

  1. Ja mam ferie! Dwa tygodnie słodkiego lenistwa ;*
    Pozdrawiam cieplutko :)

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety nie ma jeszcze ferii, najpierw muszę zaliczyć sesję zimową na studiach,co będzie trudne :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się skończyły ferie tak samo:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wolne do 19 lutego <3 i u nas spadł śnieg! Mam zamiar jutro go wykorzystać <3 dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Również mam juz ferie,bqardzo ładne zdjecia :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie,dopiero zaczynam pisać tego bloga,więc prosze o wyrozumialość,nad wyglądem mojego bloga jeszcze pracuje.

    http://onedecentsteptohappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny design*.* nie robisz czasem designów dla innych blogów?;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na nowy post! ;)
    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zimy było tyle co nic, a dziś to już nawet wiosnę można poczuć.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie tegoroczna zima również była rozczarowaniem :/
    SOME TULIPS

    OdpowiedzUsuń
  10. Zima ma swój urok, ale w tym roku chyba go zabrakło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na ten rok mam juz zdecydowanie dosc zimy, u mnie jest strasznie zimno i snieznie :)
    Ciekawy post :)

    Mój blog(klik) c:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Są one dla mnie ogromną motywacją do dalszego działania! :)